Otwarcie i prowadzenie0 zł

Konto FIRMA+
nasze nowe konto dla firm

  • 0 zł za prowadzenie konta przez pierwsze 24 miesiące od otwarcia
  • 0 zł za standardowe przelewy przez Internet (za internetowe przelewy krajowe i SEPA z Konta FIRMA+)
  • 0 zł za pierwsze 5 wypłat w miesiącu z bankomatów (w Polsce i innych krajach EOG)
  • 0 zł za wpłaty do wpłatomatów (do 100 tys. zł)
  • 0 zł za obsługę karty 
  • innowacyjny system do zarządzania firmą Idea Cloud w pakiecie
  • kasoterminal 3 w 1 na preferencyjnych warunkach

Konto FIRMA+ to konto firmowe w PLN, będące efektem współpracy Idea Banku z tysiącami przedsiębiorców - ich uwagi i pomysły przenieśliśmy do świata realnego, tworząc jedno z najbardziej przyjaznych kont dostępnych na rynku.

W ofercie Konta FIRMA+ nie pobieramy opłat za założenie, a opłata za prowadzenie konta wynosi 0 zł przez pierwszych 24 miesięcy od otwarcia rachunku, a w kolejnych miesiącach również 0 zł jeśli do konta jest wydana co najmniej jedna aktywna karta debetowa oraz z Konta został opłacony ZUS, w przeciwnym razie opłata wynosi 10 zł.

W Idea Banku nie zapłacisz też za wydanie debetowej karty płatniczej do konta, a jeśli będziesz z niej aktywnie korzystać nie pobierzemy opłaty miesięcznej za jej prowadzenie - wystarczy co miesiąc dokonać transakcji bezgotówkowych debetową kartą płatniczą na kwotę nie niższą niż 400 zł lub dokonać wpłat gotówki w bankomatach lub wpłatomatach wskazanych przez Bank na łączną kwotę nie niższą niż 1 000 zł, w przeciwnym razie opłata za obsługę debetowej karty płatniczej wynosi 8 zł.

Zakładając konto firmowe zyskujesz dostęp do Idea Cloud, czyli systemu transakcyjnego pomagającego zarządzać firmowymi finansami. Znajdziesz tu darmową Chmurę Faktur, za pomocą której wystawisz i wyślesz faktury swoim kontrahentom. Wszystkie dokumenty zgromadzisz w jednym miejscu, bez limitu liczby faktur. Chmura faktur jest dostosowana do bieżących zmian w polskim prawie. Dzięki tej aplikacji zaoszczędzisz czas i wyślesz obowiązkowy JPK. Jak założyć konto online? Wystarczy złożyć wniosek o konto online, wybrać opcje aktywacji przelewem oraz wykonać przelew na nowe konto. Po weryfikacji Twoje konto zostanie aktywowane.

Idea Cloud pozwala też szybko korzystać z naszych kredytów, pożyczek i innych produktów finansowych - wystarczy kliknąć i wypełnić formularz danej oferty. Idea Cloud to także centrum zarządzania budżetem przedsiębiorstwa - sprawdzi płynność finansową i wskaże, jakie obszary wymagają Twojej uwagi.

Jeżeli natomiast chcesz przyjmować od swoich klientów płatności kartą, mamy dla Ciebie w ofercie Kasoterminal 3 w 1, narzędzie integrujące funkcje kasy fiskalnej online i terminala płatniczego w jednym niewielkim urządzeniu. Dzięki niemu możesz oferować swoim klientom zarówno płatności gotówką, jak i kartą.

  • Rachunek rozliczeniowy Konto FIRMA+ przeznaczony jest dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą
  • Konto można założyć przez Internet albo podczas wizyty w oddziale banku
  • Umowę potwierdzisz w wygodny dla Ciebie sposób (online, w oddziale, kurierem).
  • Wypełnij wniosek o konto online albo odwiedź nasz oddział i uzyskaj dostęp do swojego konta
  • Aktywuj konto w wygodny dla Ciebie sposób (online, w oddziale, kurierem)
  • Na stronie ideabank.pl zaloguj się do Bankowości Internetowej i korzystaj aktywnie ze swojego nowego konta
  • Opłata za otwarcie rachunku: 0 zł
  • Miesięczna opłata za prowadzenie rachunku: 0 zł przez pierwsze 24 miesiące od otwarcia. Po upływie 24 miesięcy konto jest bezpłatne jeśli do konta jest wydana co najmniej jedna aktywna karta debetowa oraz został z niego opłacony ZUS, w przeciwnym razie opłata wynosi 10 zł.
  • Opłata za standardowe przelewy przez internet: 0 zł
  • Opłata za przelewy SEPA przez internet: 0 zł
  • Wypłata gotówki ze wszystkich z ATM (w Polsce i innych krajach EOG): 0 zł za 5 wypłat
  • Opłata za wydanie debetowej karty płatniczej do rachunku: 0 zł (od każdej karty)
  • Wpłaty do wpłatomatów: 0 zł do 100 tys. zł
  • Opłata za obsługę karty debetowej: 0 zł (pod warunkiem wykonania wydawaną do rachunku debetową kartą płatniczą co miesiąc transakcji bezgotówkowych na łączną kwotę nie niższą niż 400 zł lub dokonać wpłat gotówki w wyznaczonych wpłatomatach na kwotę nie niższą niż 1000 zł. W przeciwnym razie opłata wynosi 8 zł miesięcznie)

Jak dbamy o bezpieczeństwo

Idea Bank
Uwierzytelnienie biometryczne w aplikacji mobilnej
Idea Bank
Szyfrowane połączenie https
Idea Bank
Możliwość powiązania urządzenia zaufanego ze swoim kontem, aby uprościć logowanie
Idea Bank
Unikalny system ochrony IBM Trusteer


Rachunek Rozliczeniowy „Konto FIRMA+” (dalej Rachunek) przeznaczony jest dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą. Opłata za otwarcie Rachunku wynosi 0 zł. Miesięczna opłata za prowadzenie Rachunku wynosi 0 zł przez pierwsze 24 miesiące od otwarcia Rachunku, po upływie tego okresu opłata wynosi 0 zł pod warunkiem posiadania aktywnej karty debetowej oraz wykonania przelewu do ZUS z tego rachunku, w przeciwnym razie opłata wynosić będzie 10 zł miesięcznie.

W przypadku Rachunków Pomocniczych opłata miesięczna za prowadzenie wynosi 5,00 PLN od każdego Rachunku. Opłata za wydanie debetowej karty płatniczej do Rachunku wynosi 0 PLN (od każdej karty). Opłata za obsługę debetowej karty płatniczej wynosi 0 zł (od każdej karty), pod warunkiem wykonania co miesiąc: transakcji bezgotówkowych debetową kartą płatniczą, wydawaną do Rachunku, na łączną kwotę min. 400 zł lub dokonania wpłat gotówki we wskazanych przez Bank wpłatomatach lub bankomatach z funkcją obsługi wpłat na łączną kwotę nie niższą niż 1 000 zł, w przeciwnym razie opłata za obsługę debetowej karty płatniczej wynosi 8 zł.

Szczegóły dotyczące pobieranych opłat w ramach Rachunku zawarte są w Tabeli Opłat i Prowizji dostępnej na www.ideabank.pl.