Wprowadzona przez Idea Bank w czerwcu 2019 r. nowoczesna technologia komunikacji z Klientem, Video BOT, została wyróżniona we wspólnym raporcie tygodnika Gazety Finansowej i miesięcznika Home&Market przyznaniem Idea Bankowi tytułu „Innowacyjnej Firmy 2019”.

Raport INNOWACYJNA FIRMA 2019 r. ma na celu promocję nowoczesnych projektów i firm, dla których ważnym kierunkiem rozwoju jest m.in. rozwój technologii oraz wyznaczanie trendów w swoich branżach. Ranking rozwiązań posiadających takie unikatowe cechy jest sporządzany przez tygodnik Gazeta Finansowa i miesięcznik Home&Market.

Video BOT, dzięki któremu Idea Bank został w tym rankingu uhonorowany, to rozwiązanie perspektywiczne, zgodne z aktualnymi trendami na rynku finansowym. Obecnie spersonalizowane video wspiera klienta w nawigacji na tzw. landing page (miejsce pierwszego kontaktu Klienta z ofertą Banku). Jego podstawowym zadaniem jest udzielenie pomocy w wypełnieniu formularza. Video BOT jest też użytecznym narzędziem w kampaniach sprzedażowych.

Jak to działa? Video BOT wita użytkownika na stronie na landing page (której wygląd zmienia się w zależności od pory dnia), wchodzi z nim w interakcję, pomaga wypełnić formularz: zadaje pytania, weryfikuje poprawność wypełnienia pól.

- Idea Bank obsługuje przede wszystkim mikro- i małe przedsiębiorstwa. Nagrodzony w rankingu innowacyjności Video BOT jest kolejnym po kasoterminalu docenionym przez rynek wdrożeniem, tym razem wspierającym naszych Klientów w składaniu wniosków dotyczących różnych produktów, bez konieczności wizyty w oddziale, czy nawet kontaktu z infolinią. Statystyki korzystania z wirtualnego doradcy pokazują, że to rozwiązanie, którego głównym celem jest oszczędność czasu przedsiębiorców, jest lubiane przez naszych klientów – mówi Bartosz Witorzeńć, dyrektor biura marketingu i CRM w Idea Bank.