28.02.2020

Idea Bank z Laurami Konsumenta

Klienci ponownie docenili produkty oferowane przez Idea Bank. W tym roku, dzięki dużej liczbie głosów, najwyższą lokatę w swojej kategorii uzyskało konto dedykowane dla firm, natomiast Lokata Happy zdobyła drugie miejsce w kategorii lokat. Zdobyte nagrody są potwierdzeniem dostosowania oferty Banku do oczekiwań Klientów, a zarazem najlepszą formą zbiorowej rekomendacji dla produktów finansowych Idea Banku.

W ogólnopolskim badaniu konsumenckim „LAUR KLIENTA/KONSUMENTA 2020”, powstającym w wyniku spontanicznych wskazań uczestników, w kategorii „Konta firmowe”, zwyciężyła oferta Idea Bank zdobywając złoty Laur Klienta 2020. Dostosowane przede wszystkim do potrzeb małych i średnich przedsiębiorców konto uzyskało aż 37% głosów. Natomiast w kategorii „Lokaty” na II miejscu uplasowała się Lokata Happy Idea Bank z 20% głosów, zdobywając tym samym srebrny Laur Klienta 2020.

- Kolejny rok z rzędu produkty Idea Bank zdobyły uznanie Klientów. Nie ma cenniejszych wyróżnień. Wszystkim, którzy oddali na nas głos dziękujemy. Cały czas doskonalimy nasze produkty tak, by jak najlepiej spełniały oczekiwania obecnych i potencjalnych Klientów Idea Banku – mówi Artur Kubiński, członek zarządu Idea Bank nadzorujący sprzedaż i marketing.

"Laur Klienta/ Konsumenta" to największy program konsumencki w kraju, który od szesnastu lat przyznaje godła za najlepsze produkty i usługi w różnych kategoriach. Zakrojony na skalę ogólnopolską sondaż zbiera głosy telefonicznie i poprzez portale internetowe. Wyboru najwyżej cenionych produktów dokonują sami użytkownicy, co oznacza, że są tak naprawdę nagrodami polskich klientów i konsumentów.