Utraciłeś dane logowania do bankowości internetowej Idea Cloud? Możesz odzyskać je online

Idea Bank wprowadził na stronie internetowej funkcjonalność umożliwiającą odzyskiwanie i odblokowanie loginu lub hasła do bankowości elektronicznej bez konieczności kontaktu z infolinią lub złożenia wizyty w oddziale Banku. To w pełni bezpieczne narzędzie zapewni klientom szybki powrót do korzystania z usług i produktów online.

Z rozwiązania skorzystać mogą zarówno indywidualni klienci Banku, jak i mikro oraz małe i średnie przedsiębiorstwa.

- Problem utraconych danych logowania dotyczył sporej grupy klientów, dlatego zdecydowaliśmy się na digitalizację procesu ich odzyskiwania. Dzięki temu klienci kilkoma kliknięciami mogą zrealizować operację, której wykonanie np. poprzez infolinię dotychczas zajmowało kilka minut. Taki sposób odzyskiwania danych logowania jest szybki, wygodny i w pełni bezpieczny – zaznacza Piotr Ćwiertnia, Dyrektor Biura Bankowości Internetowej i Mobilnej w Idea Banku.

 Jak to działa?

Aby odzyskać dane logowania klient powinien wypełnić formularz dostępny na stronie https://www.ideabank.pl/odzyskiwanie-danych W kolejnym kroku należy potwierdzić żądanie odzyskiwania danych kodem, który zostanie dostarczony za pośrednictwem SMS. Jeśli wszystkie dane będą poprawne, Bank wyśle wiadomość zawierającą login na adres e-mail, który klient podał podczas rejestracji. Jeśli klient zna swój login, po weryfikacji danych otrzyma SMS z jednorazowym hasłem.